top of page

סוד הפירות הקפואים החורף - איך גווינית פאלטרו נותנת בוסט לשייק שלה

עודכן: 30 במאי 2023

נכון שבחורף כל מה שאנחנו רוצים לעשות זה להתעטף בשכבות, אבל זה לא אומר שצריך לשים כל החורף את השייקים שלנו בהמתנה. למעשה, שילוב של פירות קפואים בשייקים שלכם/ן יכולה להיות הדרך המושלמת לשמור על הגוף שלכם/ן רענן במהלך החודשים הקרים יותר.


סלבריטאים כבר מזמן מעריצים של שייקים, וקל להבין למה. לא רק שהם עמוסים בחומרים מזינים, אלא שהם גם דרך נוחה לקבל את המנה היומית של פירות וירקות. בנוסף, מי לא יאהב משקה טעים ובריא שניתן להכין תוך דקות?


אבל מה שהופך שייק למעולה באמת הוא השימוש בפירות קפואים. פירות קפואים לא רק מוסיפים צינה מרעננת למשקה שלכם/ן, הם גם שומרים על ערכם התזונתי וטעמם טרי ממש משום שהם נקטפו בשיא הבשלות.

שייק ירוק
שייק ירוק by Alisha Mishra

קחו למשל את ונוס וויליאמס, שמתחילה את היום עם שייק טבעוני בטעם פינה קולדה עשוי אננס, שמן קוקוס וחלב שקדים, וממליצה להוסיף בננה לעוד טעם. בראיון ל-InStyle ב-2016, וויליאמס הצהירה, "אני תמיד אומרת שאם זה טעים, קל יותר לעשות את זה. מצאו מתכונים שמתאימים לכם ולטעמכם".


השייק של ונוס וויליאמס
השייק של ונוס וויליאמס by cottonbro

קורטני קרדשיאן גם משתפת שהמתכון לשייק פירות יער שלה כל כך טעים שאפילו ילדים נהנים ממנו. המתכון כולל מרכיבים כמו תותים, אוכמניות, תרד ובננות, עם הבונוס הנוסף של פרוביוטיקה להגברת הערך התזונתי. באתר האינטרנט שלה, Poosh, היא מציינת שהשייק הוא דרך נוחה לשלב פרוביוטיקה וויטמינים בתזונה של הילדים מבלי שהם ישימו לב.


אם אתם מחפשים להוסיף קצת יותר "בוסט" לשייקים שלכם, גווינית פאלטרו מציעה להוסיף אשווגנדה ופטריית קורדיספס למתכון השייק של הבוקר שלה עם חלב שקדים, חמאת שקדים ושמן קוקוס. לפי האתר של Goop, פאלטרו שותה את השייק הזה כל בוקר.

השייק של גווינית פאלטרו
השייק של גווינית פאלטרו by Red Carpet Report on Mingle Media TV, Attribution-ShareAlike (CC BY-SA 2.0)

מתכון השייק הירוק של גורדון רמזי כולל מיץ משני ליים, תרד, מלפפון, תפוח ירוק ועלי נענע.

ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון שיתפו בעבר את מתכוני השייקים האהובים עליהן. השייק של אניסטון מכיל חלב שקדים שוקולד וסטיביה שוקולד, יחד עם דובדבנים, בננות ואוכמניות. בשייק של ווית'רספון, לעומת זאת, יש חסה, תרד, תפוח, בננה, אגסים ומי קוקוס. אניסטון ציינה בעבר כי נאמר לה לשווק את מתכון השייק שלה, בעוד וויתרספון שותה את השייק שלה במשך 8 עד 9 שנים כתחליף לארוחת הבוקר.


מתכון השייק של כריסי טייגן מבוסס על חלב שקדים, קוקוס או שיבולת שועל. היא מתארת אותו כקל וטבעוני אך משביע, ממלא וטעים וממליצה עליו לארוחת בוקר או להרמת אנרגיה באמצע היום או פשוט כשהיא מרגישה שהיא זקוקה למשהו בריא בחיים שלה.

השייק של ג'ניפר אניסטון
השייק של ג'ניפר אניסטון by raquelprober

אז, בחורף הזה אל תירתעו משייק רק כי קר בחוץ. במקום זאת, אמצו את הקור והתנסו עם פירות או ירקות קפואים כדי להפוך את השייקים שלכם לטעימים ומזינים עוד יותר. זכרו כי שייקים הם דרך מצוינת לקבל את מנת הפירות והירקות היומית שלכם/ן ועם תוספת הפירות הקפואים אתם/ן יכולים/ות ליהנות מכל סוגי הפירות לאורך כל השנה!



המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא/ה או דיאטן/ית. כל תוכן המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. השרותים והמידע באתר זה הינם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם ועל כן לצורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא/ה ו/או דיאטן/ית.

439 צפיות
bottom of page