top of page

מוצרים בריאים לרגעי משבר - פשוט לקחת לדרך

עודכן: 19 במאי 2022

מכירים את הרגע הזה שתוקף אתכם רעב בפגישה שהתארכה או תחושה של סחרחורת ביום שלא מתכונן כמו שצריך?!


רעבה

אלה הרגעים שהיינו מייחלים למשהו בריא ומזין שיהיה לנו זמין בתיק במקום ליפול לאופציה עתירת קלוריות, ריקה ואף מזיקה.

בדיוק בשביל המצבים הללו הכנתי לכם רשימת מוצרים שיש לנו באתר שתוכלו פשוט לשים בתיק או במגירה ולשלוף בעת הצורך:


תמר מגהול ישראלי

תמר מג'הול הוא פצצת אנרגיה מזינה ומתוקה. תמיד מומלץ שיהיה בבית או במשרד מארז של תמרים. התמרים שלנו באתר הם ארץ ישראליים, 100% טבעיים מסוג מג'הול פרימיום שיכולים לשבת בתיק ולחכות בסבלנות עד שתזדקקו להם.


המשכתם לאימון מיד לאחר העבודה ולא הספקתם להטעין את עצמכן במעט אנרגיה? 2 תמרים כאלה יהוו פתרון מושלם!


את התמרים תוכלו להשיג במגוון אפשרויות - מארז של 500 גרם, מארז מג'הול מהודר של 600 גרם, תמר קפוא שמתאים גם לשייקים וגם לנשנוש - היתרון שהוא כבר מגולען אז אפשר גם לנעוץ לתוכו אגוז מלך או פיסטוק ויש גם תמר לח בון בון מתוק מתוק שמתאים מאוד גם לאירוח.


חטיף חלבון

אני באופן אישי מאוד אוהבת את החטיף הזה ומחזיקה אחד בתיק באופן קבוע. החטיף עשוי מרכיבים טבעיים ומכיל בין 11-23 גרם חלבון תלוי בגודלו. ההמלצה לצריכה היומית של חלבון נעה בין 0.8-1.5 ג'/ק"ג משקל גוף כתלות בפעילות הפיסית שאנו מבצעים. זה אומר שבן אדם ששוקל לדוגמא 60 ק"ג יצטרך לאכול מזונות שיספקו לו בין 48-90 גרם חלבון ביום. חטיף חלבון כזה יענה על כחצי עד שליש מהדרישה.

בגלל שהחטיף מכיל יחסית הרבה קלוריות הוא לגמרי יכול להוות תחליף לארוחה והוא גם משביע יותר לעומת חטיפי אנרגיה אחרים.


חטיף חלבון

תמר מג'הול ישראלי

התמר הזה נהדר בטעמו והוא גם עשיר בסיבים תזונתיים, אשלגן וויטמינים מקבוצה B. מושלם לאחסון במגירה במשרד לצד קופסא של אגוזי מלך או שקדים לרגעים הקשים שדורשים חידוש של אנרגיה או להפסקת קפה/ תה

התמר שלנו הוא 100% ארץ ישראלי ו- 100% טבעי





פירות קפואים

קראתם נכון!

אם חשבתם שפירות קפואים נועדו רק לשם הכנת שייק או לצריכתם כמו שהם בבית אז הרשו לי לחדש לכם!

קופסא עם חתיכות של אננס קפוא/ אוכמניות/ דובדבנים או מנגו קפואים תגיע לטמפרטורת אכילה מושלמת בדיוק לארוחת ה- 10 שלכם!


אני שמה לילדים שלי לבית הספר ולגן קופסא עם פירות קפואים בימות החורף ובקיץ מכניסה להם לשקית צידנית יפה עם קרחון. מנסיון - כולם מבקשים להתכבד!

הפירות גם מרעננים וגם מספקים שפע של חומרים מזינים, ויטמינים ומינרלים.

תותים קפואים בקופסא


חטיפי אנרגיה מתמרים וממרחי שקדים, רכיבים טבעיים בלבד


חטיפי אנרגיה יכולים להיות מוצר מאוד מעובד המכיל כמויות גבוהות של סוכר. אנחנו דואגים להביא את החטיפים הכי פחות מעובדים שעשויים מרכיבים טבעיים בלבד.

חטיפי תמרים עם ממרחים שונים כמו שקדים, בוטנים, קשיו וקוקוס הם פתרון נהדר לסגור את הפינה של הצורך במתוק עם הקפה או בהקפצת אנרגיה במהלך היום.



לסיכום

רגעים של צורך בלתי מתוכנן באנרגיה תופסים את כולנו, חשוב שנתראגן לרגעים האלו כמו שצריך ונחזיק איתנו תמיד משהו טעים ומזין!



המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא או דיאטן/ית. כל תוכן המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. השרותים והמידע באתר זה הינם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם ועל כן לצורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא/ה ו/או דיאטן/ית.

839 צפיות
bottom of page