top of page

תרומה משמעותית בקליק אחד: סחוט ולקט ישראל בשותפות לתמיכה בנזקקים ונפגעי מלחמה 🤝

עודכן: 4 באפר׳

מיון פירות וירקות במחסן של לקט ישראל
מיון פירות וירקות במחסן של לקט ישראל

בעידן שבו ישראל נתקלת באתגרים חדשים, סחוט עומדת בחזית הסולידריות עם מי שמאמינים במחר טוב יותר. אנו נרגשים להכריז על שיתוף פעולה עם לקט ישראל, אשר מהווה עמוד תווך במאבק נגד אי ביטחון תזונתי, בזמן שתמיכה וחמלה הן חיוניות יותר מאי פעם.

 

המשימה של לקט ישראל: מעבר לחלוקת מזון

לקט ישראל לא רק מאכילה את הנזקקים, היא עוסקת בהצלת מזון - איסוף מזון איכותי טרי ומזין שלולא כן היה נזרק, כמו כן דואגת למיונו, אחסונו והעברתו למי שזקוק לו ביותר. תהליך זה דורש יכולת לוגיסטית, כוח אדם מיומן, רכבים מתאימים ומרכזי אחסון, המאפשרים שמירה אופטימלית על הערך התזונתי של המזון. כך, לקט ישראל מספקת חלופה ירוקה לייצור מזון, תוך צמצום בזבוז משאבים והשפעות סביבתיות שליליות.


 

אחדות ותמיכה 🤝🏻 בעתות משבר

שיתוף הפעולה שלנו עם לקט ישראל מגיע בתקופה קריטית, כאשר ישראל מנסה לחזק את רשתות הבטחון החברתי שלה. יחד, אנו מתמקדים לא רק בסיוע המיידי, אלא גם בקיימות לטווח ארוך דרך הצלת מזון וחלוקתו.

 

בתקופה של אתגרים, לקט ישראל מגבירה את מאמציה. בשנת 2023, הארגון הציל וחילק למעלה מ-31,700 טונות של תוצרת חקלאית ו-2.3 מיליון ארוחות מבושלות. המזון הזה מגיע ממגוון מקורות, כולל חקלאים, מסעדות ובסיסי צה"ל, ונאסף בקפידה ונמסר למי שצריך אותו ביותר.


לקט ישראל - מרכז לוגיסטי
לקט ישראל - מרכז לוגיסטי

כל קנייה יכולה לעזור

בתקופות אתגריות אלו, כל קנייה בסחוט 🍊 יכולה לתרום יותר ממוצרים לפתח ביתכם. על ידי הוספת תרומה של 15 ש"ח לארגז פירות וירקות טריים לנזקקים, אתן/ם עוזרים לנו להבטיח שכל חג יחוג בכבוד ושמחה.



 הצלת מזון בישראל: למה זה חשוב?

הצלת מזון היא חלופה כלכלית לייצור מזון, תוך מניעת בזבוז משאבים. היא גם מקדמת צמצום השפעות סביבתיות שליליות של פעילות הייצור. לקט ישראל, דרך איסוף וחלוקת מזון איכותי, מתמודדת עם הבזבוז הרב של מזון מחד, ועם הצורך הגובר במזון בקרב חלק ניכר של האוכלוסייה מאידך. הארגון אוסף את עודפי המזון האיכותיים ומחלק אותם לנתמכים ברחבי הארץ.

 

מחויבות לשינוי בעיצומו של משבר

כשישראל ממשיכה להתמודד עם לחצים פנימיים וחיצוניים, השותפות בין סחוט ללקט ישראל מהווה מקור תקווה. עם כל סל שאנו ממלאים, אנו לא רק מסייעים למזון אלא גם מקדמים שלום ואחדות דרך ערכים חברתיים משותפים.

 

הצטרפו אלינו במסע זה של תקווה והפיכה במדינתנו האהובה.

 

יחד, נוכל להפוך את החמלה למעשה. כי יחד, אנחנו מנצחים. ❤️🇮🇱


ארגז פירות וירקות טריים לנזקקים
ארגז פירות וירקות טריים לנזקקים


355 צפיות
bottom of page