top of page

יום התה הבינלאומי ומדוע אנחנו צריכים לשלב מורינגה, מאצ'ה ופירות יער בתה שלנו

יום התה הבינלאומי נחגג מדי שנה ב-15 בדצמבר והוא יום לחגוג ולהעריך את התה על כל צורותיו. בני האדם נהנים מתה מזה מאות שנים והיתרונות הבריאותיים שלו ידועים. ביום מיוחד זה, זוהי הזדמנות מצוינת להתמקד ביתרונות הבריאותיים של התה, ולחקור את הפוטנציאל של הוספת מורינגה ומאצ'ה לתה שלך.



המורינגה הוא צמח מזין במיוחד שמקורו באפריקה, הודו ודרום מזרח אסיה. הוא עמוס בויטמינים, מינרלים, חלבונים ונוגדי חמצון שיכולים לסייע בשמירה על בריאותנו. מורינגה היא תוספת נהדרת לתה, מכיוון שהיא יכולה לספק טעם אגוזי וארצי. תוכלו להוסיף את העלים לתה כשהם טריים או מיובשים והם יכולים לשמש גם כחלק מתערובת לתה יחד עם חליטות אחרות. מורינגה כוללת רכיבים תזונתיים צמחיים הקשורים לעיכול, הפחתת דלקת, תמיכה חיסונית וסיוע בהפחתת מתח.



המאצ'ה היא סוג של תה ירוק יפני העשוי מעלי תה ירוק טחונים דק. היא שימשה במשך מאות שנים בטקסים מסורתיים וכעת הפכה פופולרית כמרכיב במשקאות ומתכונים רבים. תה מאצ'ה עשיר בנוגדי חמצון הקשורים ליתרונות בריאותיים רבים, כגון סיוע בהגברת חילוף החומרים ורמות האנרגיה, הפחתת מתח ושיפור בריאות הלב. יש לה טעם ייחודי והיא ומהווה תוספת נהדרת לתה.



הוספת פירות יער לתה שלכם/ן יכולה להיות גם רעיון נהדר. פטל וחמוציות הם דרך מצוינת להוסיף מעט מתיקות וטעם לתה שלכם/ן. הם גם עמוסים בנוגדי חמצון וויטמינים, ויכולים לעזור לשפר את הבריאות. תוספת של 1-2 כפות פירות יער טריים או קפואים לתה יכולה להיות דרך מצוינת ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של התה.


אם אתם מחפשים דרך ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של המורינגה וגם של המאצ'ה, תוכלו להכין בקלות תערובת תה טעימה. התחילו בהוספת חצי כפית שטוחה של אבקת מאצ'ה וחצי כפית אבקת מורינגה לכוס מים חמים, המתיקו עם כפית של סירופ מייפל טבעי או סילאן ללא תוספת סוכר או סטיביה וערבבו לאיחוד. תוכלו ליהנות מהתה כשהוא חם או קר ותוכלו אפילו להוסיף כמה פירות יער לפרץ נוסף של טעם ויתרונות בריאותיים.




 

‏מעניין אתכם איך השייקים משפיעים על הבריאות שלנו?

‏ענו על הסקר שהינו חלק ממחקר מדעי שלי. כך נוכל להסיק מסקנות אמיתיות לגבי תרומתם של הפירות ומרכיבים נלווים לשייקים לבריאות שלנו. מבטיחה לשתף בתוצאות!




המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא/ה או דיאטן/ית. כל תוכן המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. השרותים והמידע באתר זה הינם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם ועל כן לצורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא/ה ו/או דיאטן/ית.

67 צפיות
bottom of page