top of page

שייק אסאי בתוספת שקדים וזרעי צ'יה

עודכן: 30 במאי 2023

מתארגנים כל בוקר עם קופסת פירות, שקדים ואגוזים או חטיף אנרגיה? הנשנושים האלה שאיכשהו אנחנו מוצאים את עצמנו כל היום... לועסים!


אם זה היה ההרגל שלכם עד היום אז עשיתם נכון, אבל יש יותר שיק מלצאת מהבית או להעביר את הדרכים בבוקר עם שייק?


אנחנו כאן כדי לתת לכם את הכלים הבסיסיים להרכבת שייקים מאוזנים שקל בהם להתאהב ולתקתק בזמן קצר.


שייק אסאי יכול לבוא בהרבה שילובים כי אין לאסאי טעם דומיננטי והרכבת שייק מאוזן שייתן תחושת שובע ואנרגיה למשך זמן - זה ממש קל :)


שייק אסאי
שייק אסאי

היתרון הבולט של הפירות היבשים הוא היותם מקור אנרגיה. אז במהלך היום ברגעים שבהם האנרגיה נמוכה, לפני אימון או כשיש חשק למשהו מתוק, במקום קלוריות ריקות כמו שוקולד וחטיפים ממותקים ניתן ליהנות מחופן חמוציות / גוג'י ברי / תמרים / שזיפים מיובשים ועוד. יתרון נוסף הוא שהם דלים בנתרן (מלח).


*טיפ - בכל שייק שתרצו להקפיץ את כמות החלבון תוכלו להשתמש במשקה סויה כבסיס שיוסיף כ - 10 גרם חלבון לכוס של שייק.

כשאסאי וט"ו בשבט נפגשים לשייק


מרכיבים ל-2 כוסות של 250 מ"ל

  • חצי טבלית אסאי (50 גרם)

  • שליש כוס אוכמניות קפואות

  • 5 תותים קפואים

  • חצי טבלית פרוזן יוגורט או גביע יוגורט

  • 3 תמרים קפואים

  • כף שקדים טבעיים

  • 2 כפיות זרעי צ'יה

  • 300 מ"ל משקה שקדים (ניתן להמיר חצי מהכמות במי קוקוס או משקה קוקוס)

*אופציה מומלצת - כף בוסט פירות יער.


אופן ההכנה

  1. מניחים את כל המרכיבים בבלנדר

  2. מוסיפים את משקה השקדים (מגיעים עד לגובה של 400 מ"ל בסימון על הבלנדר)

  3. מבלנדרים עד לקבלת תערובת אחידה


אז מה יותר שיק, שקיות בתיק או שייק מדליק? :)


ואם אתם חולים על smoothie bowls, אתם חייבים לנסות את קערת אסאי ומאקי ברי אורגני!




1,579 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page