top of page

מתכון קערת אסאי שלב אחר שלב

עודכן: 30 במאי 2023

מנה מרעננת לחודשי הקיץ החמים, עשירה בסופר פודס (מזונות על) שתורמים לנו המון רכיבים תזונתיים בריאים:

אסאי

אסאי הוא הפרי הדרום האמריקאי, שהוא מקור מעולה לברזל וסידן, עשיר בוויטמינים ובנוגדי חמצון המסייעים בעיכוב תהליכי ההזדקנות


מאקי ברי

פרי יער המכיל רמות גבוהות במיוחד של נוגדי חימצון המסייעים בעיכוב תהליכי ההזדקנות.


אוכמניות

שמסייעות בהורדת לחץ דם, הפחתת דכאון, שיפור תפקודים קוגניטיביים ועוד.


על כל אלה ניתן להוסיף גם:


גוג'י ברי

פרי שמקורו בסין ובטיבט, המסייע לחיזוק המערכת החיסונית, ניקוי הגוף מרעלים ומהווה מקור לחלבון איכותי.


זרעי צ'יה

מהווים מקור צמחי מצוין לאומגה 3 החיונית לגוף, ובכך מאפשרים ספיגה טובה יותר של ויטמינים ומינרלים.


ועוד המון דברים טובים לגוף ולנשמה 😊.


אז למה אתם מחכים?


קערת אסאי
קערת אסאי

חולה על smoothie bowls? אז זה בשבילך: קערת אסאי ומאקי ברי אורגני



1,584 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page