top of page
  • מה ניתן לעשות אם לא אוכל להיות נוכח במועד מסירת המשלוח?
    במידה ואין מישהו שיכול לקבל את המשלוח, יש ליצור קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות.
  • מתי יגיע המשלוח שלי?
    המשלוח אמור להגיע במועד שבחרת בתהליך הרכישה. במידה וזה לא קרה יש להשאיר מספר טלפון, שם, ומספר הזמנה על מנת שנוכל לבדוק. נחזור אליך בהקדם האפשרי.
  • איך המוצרים מגיעים הביתה, ותוך כמה זמן?
    הקנייה ב-סחוט מהירה ופשוטה, ללא השהיות מיותרות או דחיית סיפוקים ארוכה. אנו עובדים עם כמה חברות משלוחים על מנת להעניק לכם מגוון של שעות הגעה המתאימות לכם. ניתן לראות את כל הפרטים לגבי שיטות המשלוח שלנו ומה רלוונטי לאיזור מגוריכם כאן: https://www.sahut.co.il/sahut-delivery
  • להיכן אתם עושים משלוחים?
    אנו שואפים להביא את מוצרינו ישירות אל דלתך. כרגע, אנו מספקים ל-73 ערים ויישובים ברחבי ישראל ומקווים להרחיב את ההגעה שלנו. 🚚 אם שמת לב שהעיר שלך אינה ברשימה, זה בגלל אתגרי לוגיסטיקה ועלויות גבוהות הקשורות לתחזוקת המשאיות המיוחדות שלנו. המשאיות הללו מצוידות במערכות קירור לשמירה על מוצרינו קפואים, מה שמבטיח איכות וטעם עד הבית שלך. 🧊💼 אנו תמיד בודקים אזורים חדשים למשלוח בהתבסס על ביקוש ולוגיסטיקה. אם ברצונך שנשקול להוסיף את העיר או יישבו שלך נא מלא/י את הטופס שבעמוד 'בדיקת אפשרות משלוח' ונשיב בהקדם.
  • מה עלות המשלוח? האם יש משלוח חינם?
    עלות המשלוח הינה 35 ש''ח ובהזמנות מעל 350 ש''ח המשלוח ללא עלות.
  • המערכת לא נותנת אפשרות של משלוח ויש רק אפשרות של איסוף עצמי. מה אפשר לעשות?
    אם זה קורה, אז כנראה שאנחנו לא מגיעים לעיר או ישוב שלך או שהקו חלוקה התמלא וטרם נפתחו תאריכים חדשים. ניתן לתאם נקודת איסוף או להתעדכן על תאריכים עם שירות לקוחות שלנו. אנו תמיד בודקים אזורים חדשים למשלוח בהתבסס על ביקוש ולוגיסטיקה. אם ברצונך שנשקול להוסיף את העיר או יישבו שלך נא מלא/י את הטופס שבעמוד 'בדיקת אפשרות משלוח' ונשיב בהקדם.
  • האם ניתן לבוא לאסוף את ההזמנה שלי? אם כן, מאיפה ומתי?
    ניתן לבצע הזמנה באתר ולסמן "איסוף עצמי" בשיטת המשלוח. האיסוף יתבצע רק על ידי המזמין בהצגת מספר הזמנה. מתי? בימים א'-ה' בין השעות 09:30-19:00 וביום ו' בין השעות 09:00-15:00, יש לתאם טלפונית במספר: 077-700-2708.
  • האם לאחר סיום הזמנה ניתן לשנות אותה?
    במקרים כאלה יש לפנות למוקד השירות הטלפוני או במייל hello@sahut.co.il
  • כיצד מתבצעת הרכישה באתר סחוט?
    בצורה פשוטה, בטוחה ונוחה! ההזמנה מתבצעת דרך העברת המוצר/מוצרים לסל הקניות. בסוף בחירת כלל המוצרים ניתן להיכנס לסל הקניות דרך לחיצה על האייקון המופיע בצד השמאלי העליון של המסך, ושם לאשר את ההזמנה או לעדכן את הכמויות של המוצרים. לאחר שתאשרו את המוצרים תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים (כתובת, טלפונים זמינים למשלוח והערות לשליח) ואת פרטי כרטיס האשראי. בשלב הבא - סחוט כבר בדרך אליכם.
  • האם האתר מאובטח?
    כמובן! השקענו משאבים רבים בבניית אתר המאובטח בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם לאבטחת תוכן. הפרטים המוזנים למערכת נשמרים בה בסודיות, בעזרת שימוש בשיטות האבטחה ובמערכות ההצפנה המתקדמות ביותר הקיימות כיום. העברת המידע מהמחשב האישי שלכם אל מחשבי סחוט מתבצעת בתקשורת מוצפנת, העוברת בפרוטוקול מקדד (SSL - Secure Socket Layer) שיטה זו מערבלת את תוכן הנתונים והופכת אותם לרצף חסר משמעות של סימנים, אותיות ומספרים שלא ניתן לפענחם.
  • מהם הנהלים לגבי ביטול הזמנה?
    על-פי חוק, ניתן לבטל ולהחזיר הזמנה עד 14 ימי-עסקים ולקבל עליה החזר מלא. ניתן להגיע לאחד הסניפים שלנו עם ההזמנה ולאחר בדיקה נעניק זיכוי מלא לכרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה. עליכם לוודא כי המוצרים סגורים, באריזתם המקורית ואכן נרכשו אצלנו.
  • האם אפשר לרכוש באתר סחוט בתשלומים?
    כן, בהזמנות מעל 500 ש''ח. ניתן לחלק את הקנייה עד לשישה תשלומים ללא ריבית.
  • האם ניתן לשלם במזומן בהגעה אליכם או לשליח?
    החנות של סחוט היא חנות אינטרנטית ולכן ניתן לשלם בה רק בכרטיס אשראי. השליח המספק את ההזמנה הוא עובד של חברת שליחויות חיצונית ולא של סחוט ולכן לא ניתן לשלם לו.
  • אילו מותגים כשרים?
    ניתן לזהות את כל המוצרים הכשרים באתר בעזרת סימון או פירוט המעיד על כשרותם בכניסה לדף המוצר שלהם. במידה והמוצר כשר הדבר יצויין במפרט המוצר בצידו הימני של הדף. הכשרות מוכרת על ידי הרבנות הראשית לישראל. בעת רכישה ניתן לקבל את תעודת הכשרות לאימייל. על המעוניינים בכך להתקשר ולבקש זאת מנציגי שירות הלקוחות שלנו.
  • אילו מותגים קיימים באתר?
    אתר סחוט מציע את כל המוצרים האפשריים להכנת שייקים בבית, מפירות וירקות קפואים עד בלנדרים. כל המוצרים המוצעים באתר הם מקוריים, בעלי אישור של מכון התקנים הישראלי ונמצאים תחת פיקוחה ההדוק של החברה. אם יש מוצר שתרצו לרכוש אך לא קיים באתר שלנו, נשמח לשמוע על כך: hello@sahut.co.il
  • אפשר לקבל ייעוץ לפני הזמנת מוצרים?
    בשמחה! בין אם אתם רוצים לרכוש כמות מוצרים גדולה ובין אם אתם מעוניינים בהזמנה קטנה בלבד, שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם. פשוט כתבו למייל hello@sahut.co.il ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.
  • מה מקנה הרישום לאתר?
    הרבה! חברות באתר סחוט נותנת בין השאר: · דיוור של מבצעים אטרקטיביים ומוצרים חדשים באתר. · גישה למבצעים מיוחדים לחברי האתר בלבד. · הנחות על כל רכישה.
  • מה לעשות במקרה ששכחתי את הסיסמה לאתר?
    בעמוד הראשי של האתר יש להקיש על " כניסה לחברי מועדון" בצד ימין למעלה. לאחר מכן יש להקיש על "שכחת סיסמה?". במסך שייפתח יש להזין את כתובת המייל (כפי שנכתב בעת פתיחת החשבון באתר), לאחר מכן תאמת המערכת את פרטי החשבון ותשלח סיסמה חדשה באימייל.
  • כיצד ממשים את הנקודות שצברתי כחבר מועדון ?
    צבירת נקודות אך ורק לנרשמים כחברי מועדון. מקבלים 5 ‏נקודות על כל ‏1 ‏₪ שמוציאים. כל 100 נקודות שוות ערך ל- 1 ש''ח. תוקף מימוש הנקודות עד 3 חודשים מיום הצבירה. בשלב האחרון (שלב הצ'ק אאוט) לפני התשלום, ציינו את כמות הנקודות שאת/ה רוצה להמיר - דוגמא:
bottom of page